Hola a tots/es ja hi tornem a ser. Altre cop els deures cap a casa. Si us fixeu bé, aquesta setmana les activitats estan referides a la multiplicació.
Ens hem trobat alguns pares i mares, que no entenien la manera d'aprendre les taules de multiplicar, doncs, a la nostra època es feia a l'inrevés.
Tot té una lògica. Si nosaltres expliquem als nens/es que la multiplicació és la suma repetida d'un mateix nombre, ells/es ho han de veure plasmat així doncs, si nosaltres tenim 4 cistelles amb 5 pomes dins, per saber quantes pomes hi ha en total, sumarem 5+5+5+5, no? Idó, per transformar-ho en multiplicació els nens/es ho escriuran 4 vegades he sumat el nombre 5, és a dir, 4x5. I així respectivament. Si en comptes de tenir 4 cistelles en tinc 6, sumarem: 5+5+5+5+5+5, en forma de multiplicació: 5 vegades el nombre 5, 6x5
És per això que la taula del 2, ja està escrita col·locant el 2 darrera, doncs és aquest el nombre que sumem repetidament: 0x2=0 ; 1x2=2; 2x2=4; 3x2=6;....
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada