dimarts, 22 de desembre del 2009

AQUEST PRIMER TRIMESTRE HE...

Dani Ll: He tingut unes notes que m'han agradat.
Marina A.: He tret un excel·lent a medi.
Miquel: M'ha agradat fer mates.
Fran: M'ha agradat molt l'educació física.
Laura M.: El que més m'ha agradat ha estat català.
Josep: El que més m'ha agradat ha estat educació física.
Marouane: El que més m'ha agradat és anar a ordinadors.
Santiago: El que més m'ha agradat ha estat fer les bolles de la postal de nadal.
Mariona: He après moltes coses de medi.
Núria: He après moltes coses de medi.
Àlex Z.: M'ha agradat molt estudiar l'espai.
Borja: He après matemàtiques.
Lluís: M'ha agradat molt les matemàtiques.
Dani T.: M'ha agradat molt fer educació física.
Nerea: M'ha agradat molt tenir aquests companys.
Alba: M'ha agradat molt estudiar l'espai.
Gibet: M'han agradat molt les matemàtiques, sobretot les sumes.
Valeria: M'ha agradat molt educació física, anglès i també matemàtiques.
Laura C.: M'ha agradat molt medi, educació física i matemàtiques.
Jaume: He fet feienes de l'espai.
Marina B.: M'ho he passat molt bé estudiant l'espai.
Lluna: El tema de l'espai per jo ha estat un poc difícil, però m'ha agradat educació física, anglès i ordinadors.
Ariadna: M'ha agradat molt fer les feines de l'espai i també anar a religió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada